tessuti luminosi

L'applicazione hèlds diluminosutextile sò assai largu.

Attualmente, ci sò parechji prudutti in i campi di tessili, vestiti, articuli decorattivi, ghjoculi, etc. In u prucessu di mette in u mercatu, hè statu affirmatu da i clienti è i cunsumatori è hà pruduciutu boni benefici ecunomichi.

U vestitu luminoso hà esattamente u listessu rendimentu cum'è u vestitu ordinariu durante u ghjornu, senza alcuna peculiarità.Stu tipu di vestiti hè utilizatu in lochi scuri cum'è u travagliu di notte è i posti di divertimentu.

Sicondu l'Uffiziu Marittimu Internaziunale, l'equipaggiu di a nave deve portà vestiti luminosi per migliurà a sicurità di i travagliadori;i artisti di scena chì portanu stu vestitu luminoso anu duie caratteristiche di personalità distintive è ponu creà effetti speciali di scena.I zitelli chì portanu tali vestiti di notte, scarpi è cappelli ponu aumentà u divertimentu di vestiti di i zitelli è suddisfà a so curiosità.

In a vita di a ghjente ordinaria, i ghjoculi chì brillanu di notte sò più populari cù i zitelli è i ghjovani.I ghjoculi tradiziunali chì emettenu luce sò principarmenti mischiati cù certi materiali radiuattivi in ​​materiali ordinali.

A causa di un certu periculu radiuattivu, hè sparitu à pocu à pocu.Invece, novumateriali luminosisò usati per fà ghjoculi luminosi.Questi ghjoculi sò assai simili à i ghjoculi ordinali durante u ghjornu.Sò brillanti in un ambiente scuru è attrae l'attenzione di i zitelli è i ghjovani cunsumatori.

Per esempiu, Haibao, a mascotte di l'Expo Mundiale di Shanghai in u 2010, hà attiratu l'attenzione generalizata da i turisti domestici è stranieri dopu a so messa in u mercatu.

I tessuti sò luminosi in lochi scuri o di notte (1)I tessuti sò luminosi in lochi scuri o di notte (2)


Tempu di post: Dec-12-2020